Різдвяна Німеччина

14 грудня 2015 р 15:41 Берлін - Німеччина Грудень 2014

Моя перша поїздка в Берлін відбулася не в теплу пору року, а взимку, як раз перед Новим роком! Новорічний Берлін - це справжня казка! Місто прикрашене вогнями, а на площах проходять ярмарки, де особливо добре чувстсвуется колорит. Щасливі німці, цікаві туристи, народу так само багато, як, скажімо, влітку в Барселоні. Моя перша поїздка в Берлін відбулася не в теплу пору року, а взимку, як раз перед Новим роком

Ми прилетіли в аеропорт Тигель і для економії коштів поїхали на автобусі, він йшов від аеропорту до кінцевої зупинки Олександр Платц, власне, вона-то нам і потрібна була, далі ми їхали на метро. Наша наймана квартира (до слова, вартість її за місяць становила 500 євро) виявилася зручно розташована на алеї Карла Маркса. Метро - це, звичайно, окрема історія. Після першого погляду на карту метро бул легкий шок, але потім швидко зорієнтувалися по тій станції, куди нам потрібно було їхати) Власне, в якому метро легко, якщо мови не знаєш?)

На табло на зупинках вказано час прибуття трансфпорта, Трансфорт приходить ідеально вчасно, ні хвилиною раніше, ні хвилиною пізніше) Німці!)

У метро краще брати відразу квиток на 7 поїздок, так як карта діє на будь-який вид транспорту. У Берліні є особливість - наземне метро, ​​яке на карті позначено літерою S і підземка звичайна під літерою U. На наземному метро можна також дістатися до деяких невеликих німецьких містечок.

З метро розібралися, до будинку дісталися, звичайно ж, в першу чергу пішли дивитися всякі кафешки, так як їсти хотілося. Район виявився туристично зручним!) До центру Берліна 20 хвилин пішки, до найближчого кафе 3 хвилини пішки, до Берлінської стіни 15 хвилин пішки, а до магазинів і метро рукою подати.

Ціни і в кафешках, і в магазинах прийнятні, на 14 євро можна дуже добре поїсти. У німецьких магазинах багато всякої невідомої смакоти! Однак необхідно мати на увазі, що в свята і вихідні дні більшість магазинів Берліна не працюють, то ж стосується, якщо ви захо відвідати магазин в будні дні після 20.00. Робочий час в Європі цінується дуже добре і після 20.00 багато хто вже давно відпочивають.

Перед поїздкою до Берліна ми грунтовно готувалися, тому по приїзду у нас на руках був список самих класних пабів (кому цікаво - напишіть, він у мене зберігся), придбали путівник, записалися по Інтернету на відвідування Рейхстагу.

У перший день ми гуляли по парку і оглядали Брондербургскіе ворота. Здавалося б, що може бути цікавого в зимовій прогулянці по парку, а ні, виявилося, що в парках є маса розваг, особливо для туристів «без рубля в кишені», оскільки якісь з них зовсім безкоштовні. По дорозі до воріт ми познайомилися з російськими хлопцями, які колись давно приїхали вчитися до Берліна і живуть тут зараз, вони розповіли, що чудові співробітники кафе Старбакс щосуботи о 12.00 проводять безкоштовні екскурсії по Берліну англійською мовою. Ну, не диво? Світ не без добрих людей! Самим нам, на жаль, скористатися такою унікальною про можливістю, на жаль, не вдалося, так як була запланована своя програма на той же час.

31 грудня, це був другий день нашої подорожі ми вирішили прогулятися по ценральной ярмарку. Берлін в Новий рік феноменальний: вечірні вогники, дух Різдва і Нового року, гарячий глінтвейн, кренделі і купа місцевої колоритної кухні. Я мріяла побачити такий Новий рік з дитинства) Але, головне, звичайно, сама атмосфера ... Звідти просто не хотілося йти, але час наближався до критичної позначки і ми повинні були зустріти Новий рік за московським часом. Завдяки різниці в часі, найголовніше свято року ми зустріли двічі! І двічі загадали бажання ... до речі, воно збулося) Сама новорічна ніч - це саме екстремальне, що трапилося зі мною в поїздці. Німці виявилися просто божевільними любителями погуляти, пошуміти, позвривать, поспівати. Ми встигли подумати, що додому повернутися просто не вийде, тому що йти доводилося, як по мінному полю, петард і феєрверків в рази більше, ніж у святкування Нового року в Москві ... До 3 січня Німеччина відсиплялася, музеї, звичайно ж, не працювали, тому ми задовольнялися подорожами до різних пам'ятників, відвідали: Берлінську стіну, будинок турка, молекулярних чоловічків, пам'ятники Карлу Марксу і Нептуну. Ну, звичайно ж, не обійшлося без масової покупки магнітиків) Ми знайшли крамницю сувенірів, де все продається по 1 євро))) Типу нашого Fix price ... або Фікс прайс типу німецького магазинчика «Все по 1 євро». Коротше, там і закупилися. Вечорами у нас стояла дилема куди піти - в один бар або в інший, ми встигли спробувати чимало всього в Берліні, про це я напишу окремо.

Коли зі святами, нарешті, було покінчено, музеї відчинили свої двері для змучених Новим роком туристів)))) Це нас, то є!) Ми побували в Берлінському соборі і рекомендуємо його вам для відвідування, вид зверху, з куполів відкривається дивовижний і зачаровує.

Єврейський музей припаде до смаку любителям сучасного мистецтва, зовні він відразу вразив своєю незвичайністю, для мене так і залишився загадкою.

Природно, ми не могли не відвідати улюблений музей всіх ласунів - музей Ріттер Спорт. Тут можна і придбати будь-які шоколадки знаменитої фабрики, і створити свій власний шоколад.

На зворотному шляху додому, ми зайшли також в Музей комп'ютера ... напевно, сама я б туди не пішла, але він перебував близько до будинку і ми вирішили заглянути. Досить цікаво, тут представлені всі види комп'ютерів від найперших до сучасних, в тому числі різноманітні приставки, якісь ще електронні штуки, а головне - на все можна натискати, помацати, пограти)

У неділю ми, як справжні хіпстера, поїхали на блошиний ринок. Такого барахла я не бачила навіть у комірчині своєї бабусі! Старі шпалери, коробки від цукерок, друкарські машини, календарі, листівки, іграшки, меблі, пластинки і все, що завгодно ще!) Я придбала кілька монет для себе, батькам знайшла ложки / вилки, точь-в-точь як у їх «коронному »сервізі, а подруга прикупила вінтажний блокнот.

Треба зауважити, що після Нового року починається спекотна пора знижок, ми, звичайно ж, на неї потрапили і 2 дні провели в пошуках і покупках цікавих і недорогих речей. Післяноворічний шопінг в Європі добре позначився на моїй шафі і не сильно позначилася на гаманці! Спасибі, Берлін!) Якісь конкретні магазини під шопінг радити не буду, так як це справа смаку кожної людини, але порекомендую однозначно псетіть головний магазин КадЕвЕ, цей магазин вважається одним з найкрасивіших в Європі, як наш ЦУМ))) На останньому поверсі розташована веранда, де можна випити чашечку кави і помилуватися видом зимового Берліна.

У передостанній день ми відвідали Сан-Сусі (палац Фрідріха Великого), благо до Постдамі від Берліна їхати зовсім нічого, лише 40 хвилин. Шкода, що не вдалося відвідати це прекрасне місце влітку, але, власне, для краси немає певного часу року. Палац шикарний і взимку, і влітку! Всім рекомендую і раджу.

Ну, ось і добігає кінця моя чергова історія про місто, в якому я була. У кожному місті я намагаюся знайти його «характер», особливості ... Берлін - це безперечно місто з чоловічим характером, можливо, він і є сучасний хіпстера) Таким я його уявляю, місто відкрите, емоційний, здається, що є якась легка недбалість ... в той же час він вишколений, суворий і локанічен. Цікавий місто, якби мене запитали, хотіла б я повернутися сюди ще раз, я б негайно відповіла «обов'язково, і не один раз!» ... Так що Берлін, чекай, я ще приїду!)