Будинок метеликів москва

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Ольга Ольга

27 серпня 2016, 00:13

Метелики :-) :-) :-)

Пам'ятайте мій пост про метеликів? Ще в Москві вирішила я влаштувати розвантажувальний день на кефірі, і, щоб ніщо мене не спокушало, пішла з пляшкою кефіру і з книжкою гуляти в парк.

Читати повністю... Читати повністю юля

29 грудня 2012, 10:19

Каприз вагітної.

Я тут ввечері лягла спати і мені так захотілося метелика, живу, прям до пропасниці хочу метелика. Чоловік не хоче купувати, каже на один день такі гроші викидати. Ось! Але я начебто знайшла вихід, є в Москві Будинок метеликів, поїдемо на екскурсію.

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

куди сходити з дитиною влітку

ось примітила куди можна сходити зі старшою дочкою погуляти, подивитися, щоб недовго і недалеко: 1. московський зоопарк (тільки будні, кр. нд) 2. виставка метеликів на вднх3. будинок казок "жили-були" на вднх4. рибальське село на вднх5. атракціон "будинок-перевертень" 6. виставка риб на вднх7. покататися на теплоході по москве8. погуляти в ліанозовської парке9. погуляти в Сокільниках - БИЛІ9. виставка поїздів на ризькому вокзале10. океанаріум - БИЛІ11. терраріум12 .....

ну і наші травневі)))

їздили на дачу, в проміжку тусувалися в Москві) ну на першотравень було холодно ... на дачі йде будівництво ... але ми ризикнули все ж поїхати)) будинок готуємо до літа) ФОТО)))

Читати повністю... Читати повністю Ганна

9 лютого 2015 року, 00:35

Трохи "історії" по українськи :)

Коли Гітлер дізнався, що на нього напав СРСР, попередньо підірвавши всі свої міста і розстрілявши своє населення, а Жуков вже біжить до нього, Гітлер вирішив не ризикувати і спалив себе .... - ... А ще, пригадую, .. ось орють собі мирно землю шведи ... під Полтавою ... А тут москаль Петро 1 ка-аа-ак нападе на неньку! Ну заодно і мирним шведам під Полтавою дісталося .. А там ще й Олександр Невський напав на німецьких лицарів, мирно ловили рибу на Чудському озері ... А, Мамай той же ...

Читати повністю... Читати повністю lora

22 серпня 2017, 19:06

розбите кладовищі

в неділю пішли гуляти на річку. це наш вторований багаторічний маршрут: за останніми будинками тече маленька річка з качками. колись в ній купалися, потім вона стала брудна, і її наповнили качки. переходимо її по містку і йдемо по стежці вздовж русла .....

Цікавинки Москви ....

Москвичі завжди намагаються виїхати подивитися інші міста, а сама Москва встигну, але ж тут стільки всього цікавого. Та й гостям нашого міста може стане в нагоді З того, що хапають ми: Щовесни в Ботанічному саду МГУ проходить фестиваль орхідей фестиваль орхідей З початку січня будують в парку Сокольники льодове місто льодове місто Льодова галерея Льодова галерея ще одна є тепер в парку Сокольники Будинок-музей Булгакова і театралізована екскурсія Будинок-музей Булгакова і театралізована екскурсія музей історії залізничної технкі музей історії залізничної техніки Московський зоопар Московський зоопарк екскурсія легенди і ...

7 місць, де можна познайомитися з екзотичними тваринами і рослинами в Москві.

Москва - безумовно, гарне місто, але часом кожному хочеться вирватися з «кам'яних джунглів». Відправитися куди-небудь далеко в екзотичні країни, познайомитися з дикою природою і її мешканцями. Для того, щоб мрії стали реальністю, зовсім не обов'язково купувати квиток на літак: відправитися в захоплюючу подорож можна не виїжджаючи за межі нашого міста. 1. Музей «Океанаріум». Недалеко від метро «Алтуф'єво» знаходиться торговий центр «Ріо», де і розмістився музей «Океанаріум». Відвідування океанаріуму переносить в чарівний підводний світ, повний коралів, водоростей, морських мешканців і красивих ...

Читати повністю...

А я відпочиваю. Здається. Ну в сенсі - змінила рід діяльності :)

Тому що раптово я весь червень по 2-3 дні на тиждень ведучий станції матігротекі в міських таборах різних держшколи. Несподівано, так? Дуже весело, дуже. Я ж в держшколи ніколи не працювала, знаєте? Тобто для мене ось це-кожні півгодини нова група по 8-20 чоловік з 1 і не знаю з якої, але здається по 8 класи - це прям взагалі новенький. І це такий фан, я вам скажу! Сьогодні я вела станцію про симетрію. За півгодини (а в реальності хвилин ...

Перший чіткий стусан в 16 тижнів)))

Дівчатка! Хочу поділитися подіями вчорашнього дня.Вчера в Москві була жахлива погода і ми сиділи вдома. Але я цього була рада-весь день Пузік напрягался- і це вже якась традиція-раз в 2-3 тижні, тільки по вихідним починається "це" .Похоже на тонус-живіт стає твердий і досить боляче. Потім включається "віброрежим" на хвилину. І переходить, і через час знову тянет.Но в цей раз додалося ще дещо. То з однієї, то з іншого боку-виникав твердий горбик-потім зникав. Було досить неприємно, але не боляче-прям відчувалося ...

Читати повністю...

З Іжевська до Пермі на тиждень (план)

Плануємо наступного тижня трохи помандрувати. Поїдемо з Іжевська до Пермі, але трохи поїздимо і по Пермському краю. Я прошу рекомендацій і порад про те, де жити і де є, що слід подивитися. І що того не варто. Їдемо з дітьми, що визначає специфіку подорожі. Я накидала приблизний план-список, який прошу покритикувати і подополнять. (Та й просто поспілкуватися на тему). Дякуємо! По дорозі Іжевськ-Перм. 290 км. Музей Ложки в Нитві. (72 км від Пермі. І 160 км від Воткинска (тільки ...

Читати повністю... Читати повністю Світлана

20 березня 2017, 11:00

ВДНХ-Останкіно

Не так часто у нас виходить там побувати, але коли заїжджаємо, то мені все більше і більше там подобається. Красиво, доглянуто, багато цікавинок. Прогулянку у вихідні ми почали з парку біля Музею космонавтики.

Читати повністю...

У пологовому будинку. 32 тижні.

Дуже активно провели вихідні, ходили в зоопарк, дельфінарій, музей тропічних метеликів, гуляли по набережній Ярославля, відчувала себе чудово. Вчора ввечері повернулися в Москву, переробила купу справ. Вчора було 32 тижні рівно. Сьогодні мені наснилося, що я народила дівчинку велику дуже. І з ранку ж почало тягнути в області шва. Лягати в пологовий будинок в мої плани не входило, негода і все місто в воді відбив всі бажання їхати з дитиною в звичну клініку, знайшла поблизу Інвітро з узі і поїхали з ...

Читати повністю... Читати повністю Евгешка

1 вересня 2014 року, 11:41

Ось і наше годовасіе "Рожеве настрій" відгриміло!

І сумно і радісно одночасно-наша дівчинка стала такою великою! Розповім як все було) Почала я підготовку за 2 місяці і, як і раніше, встигла все впритул - беріть часу побільше! Тема ДР була "Рожеве настрій". У нас були підготовлені одиничка, фотозоні, прикраса столу (спідниця, рамка, розтяжки, помпони), замовлені кульки і атрибут ка для гостей у вигляді метеликів і вінків, куплені наряди для донечки і мене) Задумка була провести день народження на природі, але так з погодою нам тотально не повезло ...

Читати повністю... Читати повністю Katja

7 листопада 2014 року, 2:33

Маки і Іреша і осінь в Сербії. частина I

Почну з того, що в Белграді сьогодні було близько 22 градусів тепла, правда вітерець) Я в Сербії втретє, але вперше з дітьми. Пост напишу частинами, інтернет слабенький у мене. Під катом фото і мої нетурістічесткіе враження ...

Маленька подорож у велику Москву

Ось нарешті добралася я до комп'ютера, щоб написати звіт-враження про нашу поїздку в Москву. Постом раніше я радилася тут з вами по майбутню поїздку, і вдячна кожному, хто давав поради. Вони нам знадобилися! Отже, кому не лінь читати простирадло, пірнаємо під кат. Фото багато!

Кабардинка 2016

Отже, ми зважилися з'їздити на наше море Дуже довго я вибирала місце, перебрала купу міст і селищ Краснодарського краю, читала відгуки, і всі відсіювалася))) В результаті вибір припав на Кабардінку. Через інтернет знайшла і забронювала приватний будинок - найзручніше мені здалося для 3 сімей. У будинку на 1 поверсі велика кухня, на другому 3 кімнати і ванна. У дворі альтанка, мангал, гойдалка і стоянка на 2 машини ...

Читати повністю...

Куди йдемо ми з п'ятки або наші плани на літо

Вирішила накидати список місць, де хочу побувати цього літа. Може бути комусь стати в нагоді. Зверятки Контактний зоопарк "Лісове Посольство" Проспект Андропова, д 8, ТРК Мегаполіс, 5 поверх (м.Автозаводская) Океанаріум в ТРЦ "Ріо" на Дмитрівському шосе Дмитрівське шосе, вл. 163 (ТРЦ "Ріо") Дельфінарій на ВВЦпроспект Миру, стор. 119 (ВВЦ, стор. 461) Морський акваріум, Океанаріум на Чистих прудахЧістопрудний бульвар, д. 14, стр. 3 Виставки (редагуватиметься) З 20 червня по 30 серпня виставка "Дитячий світ -Живий полотна". Берсеневской пров., 2С1, Креативне простір "Люм'єр-Хол" До ...

Читати повністю... Читати повністю Анастасія

9 ноября 2012, 14:43

пончик

Їздили на вихідні до бабусі в Кострому, обожнюю я ці поїздки, ми за 3 дні встигаємо зробити стільки, скільки за пів року в Москві не зробимо, робота будинок у нас на вихі домашні справи і у Поліни той же графік .. а тут, з подружками нашими, девченки по 7 років ходили на виставку метеликів живих, приголомшливе зрелеще, вони всюди, сідають на голову, плечі, спину, сині, білі, помаранчеві, червоні, величезні, і їх багато. Діткам дуже сподобалося. Ходили так само в улюблене місце ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

26 листопада 2015 року, 13:47

Ярославль в листопаді

Щось ми зовсім засиділися вдома і вирішили виїхати на кілька днів. Бюджету як такого і не було. Виїзд абсолютно не запланований. Із серії "вирішили і поїхали". Ну і заодно спонукали до поїздки нашу улюблену хресну. Дорога від Москви далася нам легко. Їхали на машині приблизно три-чотири години. Їхали з дітьми. Моїй 2,10. Синові хресної 10. Вели себе в дорозі однаково. Перша година активного пустощів. Друга година сповнений ниття, що їм потрібні машинки, какао і мармеладки. Зупинка на перекус ...

лізкіна художка

Лізину художка. третій день ношу в собі думка піти посваритися. той, хто давно знає Лізку мою, ви ж бачили її роботи, знаєте ЯК вона малює (ТОНКО, продумано все до дрібниць, витончений, я не кажу про її 5-хвилинки, коли за секунди може намалювати дійсно ЦІКАВІ РЕЧІ), та й Сем , в принципі, теж .. не кожна дитина САМ зможе намалювати літак в 3D розрізі в 5 років))) коли у дитини талант - його потрібно розвивати! все зрозуміло, як двічі два ...

Читати повністю... Читати повністю Marusya klevaya

4 вересня 2016, 23:54

Відпустка 2016 або автопробіг "як завжди"

Милі подружки, час настав розповісти як воно було. Добре було. Ми поміняли машину. Рушили в дорогу на Додже Джорней (Крайслер). Дизель, автомат, сім місць, салон - О, багажник - О! Знову застелили дівчатам м'які сумки між сидіннями двома ковдрами, накидали подушок, набрали снеків і накачали в аудіосистему музики. Виїхали о сьомій ранку, постояли в пробках по Німеччині, добре так постояли в Варшаві і до вечора прибили (по іншому не скажеш) в кордон Польща - Білорусь. 6:00. Це жесть. Благо ...

Читати повністю... Читати повністю Олена

6 листопада 2013, 13:51

Ми були...

Власне пишу для себе. Можливо знадобиться іншим. В даний момент список складається. Москва і околиці, там де були ми .....

Читати повністю... Читати повністю Nasti

20 квітня 2016, 9:54

31-я: записки про 30 тижнях

Всім привіт, мене звуть Настя, Москва. Я цілих три дні в першому в житті декреті, відчуваю потребу записати свої відчуття, думки, почуття з приводу вагітності, поки пам'ятаю і поки не накрило новими емоціями :) Тезисно, щоб не забути, раптом знадобиться ще;)

Несподівано, так?
Я ж в держшколи ніколи не працювала, знаєте?